Vele beautysalons kennen een vast klantenbestand. De eigen klanten ontvangen één á tweemaal per maand een nieuwsbrief, vol leuke tips en aanbiedingen. Maar valt het u ook op dat relatief weinig klanten uw nieuwsbrief lezen? Hoe komt dit nu eigenlijk, en hoe kunt u toch meer (nieuwe!) klanten bereiken? We lichten een tipje van de sluier op …
Lees mijn nieuwsbrief!
Een van de meest gebruikte, gratis emailprogramma’s is Gmail van Google. U zult vast tal van klanten hebben die gebruikmaken van Gmail. Zodra een klant uw nieuwsbrief ontvangt, bergt Gmail uw nieuwsbrief direct ‘netjes’ onder in het tabje “Reclame”. Daar gaat uw zorgvuldig samengestelde nieuwsbrief … Uw klant zal hem waarschijnlijk nooit onder ogen krijgen, want maar weinigen bezoeken het tabje “Reclame”. En als uw klant dit al doet -sporadisch- dan is uw nieuwsbrief allang naar beneden gezakt. Een enorm gemiste kans!
Waagi App zorgt voor een groot klantbereik
Waagi, de shop-met-korting-app, wordt binnen niet afzienbare tijd gelanceerd. Waagi zorgt ervoor dat de gebruiker (de consument) direct uw aanbieding op de smartphone te zien krijgen (zowel android als iOS).
Gebruikers van de Waagi-App kunnen zelf aangeven waarin zij geïnteresseerd zijn en van welk type bedrijven uit hun omgeving zij aanbiedingen willen ontvangen.
Is het op maandagochtend te rustig naar uw zin binnen uw beautysalon? Verstuur dan een aanbieding via Waagi aan klanten, die bijvoorbeeld maar 4 uur geldig is.
Dienen zich de eerste klanten aan? Kijk, precies de bedoeling! Natuurlijk moet men even aangeven dat zij via Waagi gebruik willen maken van de tijdelijke aanbieding. Afrekenen kan gewoon bij u aan de kassa, nadat u de Waagi code van de klant’s smartphone hebt gescand.
MEER KLANTEN ONTVANGEN? ZÓ EENVOUDIG KAN HET ZIJN. GA SNEL NAAR WAAGIAPP.COM EN DOE MEE
Comments are closed